miercuri, 26 noiembrie 2008

Când edilii se ceartã, pestii mor!



giga_Slabu__langa_iaz.jpgFÃRÃ MILÃ! La începutul acestei sãptãmâni persoane încã neidentificate au dat drumul apei din iazul Mândresti, comuna Bunesti Averesti, iar, în lipsa cantitãtii suficiente de oxigen, o parte din populatia piscicolã a murit, iar pestii încã vii, zbãtându-se în putina apã rãmasã.

Cazul a intrat imediat în atentia politistilor, care au deschis o anchetã. Culmea, paguba a stârnit un scandal între actualii sefi ai Primãriei locale si fostul edil-sef al comunei Bunesti Averesti. În timp ce ex-primarul Gicã Slabu sustine cã iazul îi apartine, printr-un contract de arendã, iar pestii reprezintã «munca sa de 5 ani de zile» risipitã acum, actulii sefi ai Primãriei afirmã cã iazul apartine comunei, iar Slabu l-a detinut abuziv. Acuzatiile privind «atacul» de ieri dimineatã asupra iazului sunt reciproce, însã Gicã Slabu sustine cã vrea sã ducã disputa.. în fata instantei.

ACUZE O multime de pesti din iazul Mândresti au murit, iar altii încã se zbat în mâl, dupã ce cineva a dat drumul apei. Iazul, cel putin în conformitate cu un act de arendã (nr. 4/12.02.2002) apartine fostului edil sef al comunei Bunesti-Avresti, care sustine cã a investit o multime de bani în anii cât l-a stãpânit, pentru a spori aceastã populatie piscicolã. Din 2008 însã, când sefia Primãriei a fosat schimbatã, Slabu sustine cã actualii alesi au vrut cu orice pret sã îi ia iazul înapoi. Nereusind prin alte metode, acesta crede cã i-au dat drumul «miseleste» la apa din iaz, pentru ca pestele lui sã moarã si el sã sufere o pagubã însemnatã. «În urmã cu o aproape o lunã, au dat o hotãrâre de Consiliu Local prin care mi-au anulat contractul de arendã, spunând cã trebuie sã îmi iau pestele, cã ei îsi vor iazul înapoi. Pestele nu îl poti lua oricum, dar eu am fãcut o cerere la Primãrie, la care nimeni nu mi-a rãspuns de vreo 30 de zile. Am înteles cã vor iazul, dar trebuia sã mã fi lãsat sã îl iau eu, cã e munca mea. Nu sã îsi batã joc. Sunt criminali cei care se rãzboiesc cu mine, dar omoarã bietul peste“, a declarat fostul primar Slabu. Gicã Slabu sustine cã a investit multi bani în popularea iazului cu pesti, putând dovedi acest aspect printr-o serie de facturi. Slabu este convins cã actuala conducere a Primãriei Bunesti Averesti este în spatele « întregii afaceri» penale, însã deocamdatã, nu a prezentat vreo dovadã în sustinerea ipotezei sale. «Astept ca Politia sã îsi facã datoria si sã îi gãseascã pe responsabili, desi eu stiu cine-s“, a mai spus fostul primar.

viceprimarul_Agripina.jpgActualii sefi de comunã îl cred pe fostul primar, vinovat!

REPLICI De partea cealaltã, reprezentantii Primãriei sustin cã, în fapt, lucrurile stau total invers. Conducerea Primãriei îl suspecteazã, de fapt, pe Gicã Slabu cã si-a dat singur drumul la iaz, dar aruncã acum vina pe primar si viceprimar. «Problema este urmãtoarea: domnul Slabu, împreunã cu o gãsculitã de oameni a dat drumul la iaz. Asta este a patra sau a cincea oarã când dã drumul la iaz. Iazul nu este al dumnealui, ci este în patrimoniul Consiliului Local din 2001, avem hârtii care dovedesc asta. Este adevãrat cã el, cât a fost primar, a lansat ideea cã iazul este concesionat de sotia dânsului, dar nu este adevãrat, fapt arãtat de hârtiile pe carte le avem la Primãrie. Noi i-am cerut sã îsi ia pestele într-un anumit timp, dar el uitati ce a fãcut», a declarat viceprimarul Agripina, prezent la fata locului, împreunã cu actualul primar al Bunesti Averestiului, Vasile Taragan.

Gicã Slabu are martori!

«Este inadmisibil ca ei sã facã asemnea acuzatii. Cum sã îmi distrug eu munca mea de atâtia ani. Am bãgat bani în pestele din iaz, ca acum sã fac un dezastru din tot ce am muncit? Nu se poate ca adevãratii vinovati sã nu iasã la ivealã. Eu nu am mai fost aici de vineri dupã amiazã. Azi (ieri, n.r) am fost anuntat de ceea ce s-a întâmplat. Politia sã îsi facã datoria, pentru cã eu merg pânã în pânzele albe sã îmi fac dreptate“, a “amenintat“ fostul primar, Gicã Slabu.

Sursa: adevarul de vaslui


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Followers

 

Orasul Husi. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com