marți, 10 februarie 2009

Gasca veselã, dupã gratii!


GRUP LÃRGIT Patru dintre violatorii de la Husi au fost bãgati dupã gratii. În dosar sunt sapte suspecti, dar Mihaela, femeia violatã, spune cã au fost cel putin zece care au abuzat de ea!

rudele_agresorilor_.jpg

AREST Magistratii huseni au decis ca 4 din cei 6 tineri retinuti în urmã cu douã zile, pentru 24 de ore, ca urmare a implicãrii într-un caz de viol extrem de grav, sã primeascã mandate de arestare preventivã pentru 10 zile. În fapt, procurorii au pe lista învinuitilor 7 persoane, însã 3 dintre acestea vor fi judecate în stare de libertate. Rechizitoriul procurorilor s-a bazat atât pe declaratiile ample date de Mihaela, victima în vârstã de 27 de ani, cât si pe numeroasele probe descoperite în casa unde a avut loc infractiunea. Surprinzãtor, ieri femeia a afirmat cã de fapt au fost 10 cei care au abuzat de ea, însã nu i-a reclamat si pe ceilalti 3 la Politie, deoarece nici pânã acum nu stie cum îi cheamã.

În cazul violului petrecut în noaptea de 6 spre 7 februarie în Husi, magistratii au decis primele arestãri preventive. 4 din cei 6 tineri retinuti initial pentru 24 de ore au primit mandate de arestare pentru 10 zile. Ceilalti vor fi judecati în stare de libertate pentru comiterea infractiunii de viol. Inspectoratul Judetean de Politie Vaslui a arãtat cã principalii suspecti în acest caz sunt P. Anton, 30 ani, L. Mihai, 20 ani, G. Mihai, 24 ani, B. Eusebiu, 34 ani, A. Ionut, 19 ani, A. Bogdan 28 ani si C. Marius, 22 ani, toti domiciliati în Husi. Chiar dacã probele strânse din acel imobil, precum si constatãrile medico-legale aratã faptul cã femeia a fost constrânsã sã întretinã relatii sexuale, tinerii nu si-au asumat întreaga vinã, arãtând prin apãrãtorii lor faptul cã Mihaela a mers în acea casã de bunã voie si de acord fiind cu propunerile acestora.

Mihaela spune cã 10 au batjocorit-o, însã nu a stiut numele a trei dintre ei!

GRUP Femeia a relatat în fata procurorilor modul în care a ajuns ea în casa unde s-a petrecut violul. “Veneam de la sora mea si era cam ora 5 seara. M-am întâlnit cu Ionut. El mi-a spus sã mergem împreunã sã bem un suc undeva, la o casã. M-am dus. Acolo el s-a dat la mine. Eu nu am vrut... Apoi pe usã a intrat un bãiat si Ionut a dispãrut. Apoi, rând pe rând au venit altii. Cred cã s-au sunat între ei. Eu stiu cã 10 au fost, dar nu am stiut sã spun la Politie numele si la ceilalti“, a declarat tânãra. Aceasta a mai spus cã au început sã o loveascã, datoritã faptului cã ea nu vroia sã întretinã relatii sexuale. “M-am bãtut si cu pumnii si cu picioarele. Sunt vânãtã toatã. Le-am spus sã îmi dea drumul, dar mi-au spus cã nu. Si mai tare m-au bãtut si m-au... N-am crezut cã mai scap cu viatã“, a mai spus Mihaela.

I-au dat 10 lei, ca sã tacã din gurã!

Când s-a prezentat la Politie pentru a reclama ceea ce i s-a întâmplat, Mihaela le-a arãtat oamenilor legii o bancnotã de 10 lei, primitã se pare de la unul dintre agresori. Femeia a povestit cã dupã noaptea de groazã prin care a trecut, Anton P., i-a dat... 10 lei, în schimbul tãcerii. “Mi-a spus asa: «tine 100 de mii (10 lei noi, n.r.) si sã nu ne spui la Politie. Ia-ti si tu tigãri sau ce vrei si sã taci din gurã». Si apoi mi-au dat voie sã plec. Abia puteam merge. Am ajuns acasã plângând si, cu mama, m-am dus la Politie imediat. Acolo am predat banii si am spus cine mi i-a dat si de ce“, a declarat victima. De altfel, cei acuzati de viol au încercat sã îi convingã pe anchetatori cã Mihaela a mers cu bunã stiintã cu ei, tocmai pentru cã avea nevoie de bani. “Nu este adevãrat“, a negat femeia. “Eu sunt sãracã si vai de capul meu, dar nu fac asta. Am mers cu Ionut pentru cã am crezut cã vrea sã îmi fie prieten si habar n-am avut de ceea ce se va întâmpla“, a mai precizat femeia.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Followers

 

Orasul Husi. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com