luni, 24 noiembrie 2008

Nu vrea sã plãteascã pensia alimentarã!



mama_copilului_.jpgAJUTOR O mamã în vârstã de 30 de ani le cere politistilor din comuna Bunesti Averesti, sã îl convingã pe tatãl copilului ei, în vârstã de doar 6 ani, sã îi plãteascã pensia alimentarã lunarã, stabilitã de judecãtori. Chiar dacã riscã închisoare pentru cã nu i-a mai plãtit de aproape un an întretinerea copilului, tatãl se lasã greu convins chiar si de autoritãtile care îl amenintã cu închisoarea.

DREPT Pentru modesta sumã de doar 60 de lei pe lunã, atât cât au hotãrât judecãtorii ca un tatã trebuie sã îi plãteascã propriului copil pensie alimentarã, o mamã a ajuns sã facã o multime de reclamatii atât la Parchetul de pe lângã Judecãtoria Husi, cât si la politistii din Bunesti- Averesti (comuna unde domiciliazã) si la IJP Vaslui. Chiar si sub presiunea oamenilor legii, care au la îndemânã o condamnare cu suspendare pe numele celui care refuzã sã plãteascã de luni bune pensia copilului, Dorinel, în vârstã de 31 de ani, nu se lasã convins. «Eu nu am loc de muncã si stau la tarã, unde se trãieste greu..», îsi începe Adina, mama bãietelului de 6 ani, povestea de viatã. «Nu avem niciun venit decât alocatia copilului. Cu el am trãit cam 4 ani si ne-am despãrtit. Ne-am dus la lege si s-a hotãrât cã trebuie sã îi plãteascã bãiatului 60 de lei pe lunã. În 4 ani mi-a dat doar 38 de lei. L-am dat iarãsi pe mâna Judecãtoriei. L-au condamnat la închisoare cu suspendare. Degeaba. A plãtit o lunã, douã si iar nu a mai plãtit. Multi îmi spun cã nu trebuie sã mã zbat atât pentru 60 de lei, dar e dreptul bãiatului meu. E un copil care merge la grãdinitã si are nevoie de multe lucruri», spune femeia, cu lacrimi în ochi.

Nu plãteste pensia copilului, nici amenintat cu închisoarea!

FÃRÃ SUFLET! Politistii din Bunesti Averesti au fãcut eforturi pentru a-l convinge pe tatãl fãrã suflet sã îsi achite datoriile cãtre micut, însã de fiecare datã, acesta s-a « scuzat», pretinzând cã nu are niciun venit. Oamenii legii au fãcut însã cercertãri, care au arãtat cã el, în fond, presteazã unele servicii din care obtine venituri. «Personal m-am ocupat de acest caz si m-am dus dupã el sã îl conving. Fiecare suntem pãrinti si este chiar dificil, ca om, sã întelegi o persoanã care nu vrea sã îi dea 60 de lei pe lunã copilului lui. Sustine de fiecare datâ însã cã “nu are serviciu“, dar el munceste totusi prin diferite locuri. Eu îl mai somez odatã, însã dacã nu se conformeazã sã plãteascã banii copilului, îi trimit dosarul la Parchet si va fi arestat. Sunt politist aici în comunã si stiu cã aceastã mamã trãieste greu si chiar are nevoie de cei 60 de lei pe lunã», a declarat seful de post de la Politia Bunesti Avresti, Cornel Cretu.

Sursa: Adevarul de Vaslui

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Followers

 

Orasul Husi. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com